underbara torsdag

jag tycker om torsdagar och denna va den bästa på länge!
fick inte sova nånting alls inatt men va rätt pigg ändå, konstigt nog?
fick iallafall ta en dusch o göra mig iordning innan mamma o Carina kom o hämtade mig, åkte in till stan o träffade Marlene Fredrik och Mio ♥

Gick först till pizza hut och åt bufé där o mätta blev vi! efteråt gick vi in på triangeln o Julia & Mio fick vars en bild a bear, jätte söta :) Sedan gick vi runt o tittade i affärer och sedan in på lindex när Julia & Mio ( igen ) fick lite kläder. Sedan gick vi igenom stan tillbaka till bilen o åkte hem ( allt som allt va vi borta i 5 timmar, en lång dag i stan alltså! )

Sedan har jag o Julia o hugo varit ute, julia har ätit o badat o sover nu ( varar säkert bara en halvtimme som igår så jag ska inte tjoa o så idag för jag blir bara besviken ) . Men snart är det Vampiers o det ska jag se ! favo torsdag på tv :)

Imorgon kommer mamma o hämtar mig så ska vi ha mysdag med kusin med familj med middag oså innan dom sen åker hem på lördag morgon. denna gånger dröjer det dock inte två år tills vi ses igen då vi ska åka upp o hälsa på dom i sommar :)

 

 



Kommentarer
Postat av: Nathalie, mamma till William

Här hemma har det oxså flyttat in en sån Nalle som William bara älskar helt tokig i den och så fina dom va :) Sånt finns inte här i Norrland ;D haha !

2010-05-10 @ 12:55:11
URL: http://ahnh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0