Söndag


Sitter hemma hos mamma, har precis kommit hem från kalas hos Matilda. God mat o god äppelpaj sitter juh inte fel :)

Det blev inget med Lund igår, bestämde oss för att skita i det o istället drog jag o Nicole först o träffade N o åt kinesmat vid värnhem och sedan kom J & F så tog vi två timmars bowling. :) Efter det tog vi en promenad bort mot min buss för jag skulle hem till mamma iom att hon skulle jobba natt.. men M kom o hämtade mig så jag slapp o åka buss :) 

Nu ska vi snart packa ihop oss o åka hemåt. Hoppas detta underbara vädret håller i sig !

Puss & Kram

 


det är rätt kass när jag väl skriver ett inlägg så glömmer jag precis allt.. som det viktigaste av allt, Jag vann 2 rundor av 4a igår.. om ni undrade alltså :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0