Onsdag

Oj, det va redan onsdag. fick sitta o tänka för någon sekund vad det va för dag idag..
denna veckan har verkligen gått fort!

Idag har jag varit på ikea med mamma o faster o julia då såklart! fick en hel del o det gillar vi såklart! men ändå så blev det bara 55kr för min del, wihoo!! mamma köpte lampa + matta till julias rum och faster köpte en rosa lampa till julias rum och det andra gick på presentkorten jag fick när jag fyllde år.

 

sedan sov julia ett bra tag så jag städade o plockade undan o packade upp en massa, så nu är även ullared påsarna uppackade ÄNTLIGEN!

sedan gick vi ut en runda o julia fick gungat för första gången :)

 

 

några stycken har frågat efter bilder på min lägenhet så här kommer dom

 

Julia har fått badat i sin pool som jag äntligen fått upp och hon älskade det.. satt upp själv i den hur bra som hellst utan att ramla oså, baljan va inte så lätt att sitta i. så hon lekte på för fullt med sina bad ankor.

 

 

O nu sover lillan. en jätte bra dag. hon har endast sovit middag på eftermiddagen en lång stund istället för en kort på förrmiddagen o en kort på eftermiddagen. o nu va hon trött o somnade jätte fort o lätt.. hoppas o håller tummarna att hon sover för natten nu så hon inte vaknar om ett tag igen.. Hade verkligen blivit super glad! Hur det går får ni nog höra imorgon :) håll tummarna för mig nu!!


Kommentarer
Postat av: veronica

sv: hihi ja om jag hade obegränsad ekonomi så :)Det är synd att dom ska vara så dyra det är där jag backar lite. Hade dom varit lite billigare så hade jag inte tvekat.

2010-05-05 @ 22:07:57
URL: http://missfancydream.blogg.se/
Postat av: Tanja

Hejsan snyggin och söta lilla Julia! Det var längesedan, jag tror om jag inte misstar mig att jag såg dig på ett foto på stinalee´s blogg :) I november blir jag och Danne också stolta föräldrar. (I början av november eventuellt i slutet av oktober.) Jag längtar sååå!!

2010-05-06 @ 14:35:42
Postat av: ellen

Gungar var verkligen en hitt här hemma :) ..

2010-05-06 @ 16:40:46
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0