jullebulle

inatt va ingen bra natt, min lilla älskling har gått o blivit sjuk bara sådär. märkte det när jag tog upp henne ur sängen inatt o insåg att hon va galet varm. o ja feber va det och hela dagen har hon kräkts en massa o febern hänger kvar..  Så idag blir det bara en myspysdag för våran del..
tråkigt om vi missar öppna förskolan imorgon, men det e juh varje tisdag så det blir juh fler ggr :)

jag glömde o berätta för ett tag sedan att jag gjorde egen korvstroganoff till julia, men hon tyckte inte om den så värst mkt haha.. igår gjorde jag spagetti & köttfärsås så vi ska testa o se om den är godare lite senare idag :)

Hoppas snuttan är frisk till onsdag iallafall för då händer det grejor o på torsdag är det mammaträff o på fredag ska vi flytta hit en massa möbler o göra iordning i vår lägenhet :) så det är ingen bra vecka alls att bli sjuk på :(

tvätten kallar.. tjohej



ps: jag saknar min kusin o hennes familj

Kommentarer
Postat av: malle

Sakanr er oxå jätte mycket... Hoppas vi kan hålla kontakten bättre nu. Längtar till sommaren när ni kommer upp... räknar ner veckorna... Älskar er alla....

2010-05-11 @ 22:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0