hemmagjort..

jaha så har man provat barnens favorit köttfärsås.. men Julia tycke inte ens att det va gott :( och idag gjorde jag även pannbiffar med potatis till mig som hon fick smaka men inte ens det tyckte hon om.. så vi får väl fortsätta med burkmat ett litet tag till o testa lite längre fram :)

Julia fick ett bad o nu sover hon gott... ( en stund till iallafall :p ) hade gärna velat titta på en film nu men jag kan inte få min dator att fungera med tvn .. nånting kontigt har hänt..

nä mys med grönsaker & dippa! tja



Kommentarer
Postat av: EMILIA

var glad holn inte gilade den.. fanny vill BARA har hemmagjort, jobbigt som fan :P

2010-05-10 @ 20:22:52
Postat av: sandra

hej hej. du är duktig ju som lagar mat till stumpan :)

men det kan ju ta en så där 10 gånger innan dom börjar gilla olika saker... och sen vill hon inte habarnmat- som Freja. Men det blir billigare att laga själv- men mycket tradigare om man inte tycker det är kul- soom jag. Fast Freja äter ju med oss på kvällarna och sen sparar jag resterna i mindre burkar och stoppar i frysen. Superenkelt ;)

kram sandra

2010-05-10 @ 22:37:42
URL: http://mamaspratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0