gårdagen..

hej hallå

igår Torsdag åkte jag o Julia in till stan för att luncha med Nicole & Malin. åt en god sallad och tittade sedan runt i affärerna inne på Entre. fastnade hos telenor försäljarna och fick förlängt mitt abonnemang + att jag får en iphone ,  wieehoo. som jag har väntat på detta har velat ha en sådan ända sedan den första kom ut o i början på nästa vecka blir det äntligen min :) handlade ett mkt fint skal till den igår oxå , jag älskar det iallafall :)



Efter några timmar åkte jag o Nicole hem till mig, gjorde iordning mat osådär o sen grillade vi, kyckling sallad och så lite annat gott till :)



Fick även min tv levererad så nu ska mamma o pappa få tillbaka sin :)
( det va lite storleksskillnad va? den nya e den stora såklart :)



Sedan när vi ätit gick vi till lekplatsen för att underhålla dom trötta små barnen som ville somna helt förtidigt .. och det lyckades vi mkt bra med :)





Ett stort glas ice tea är inte fel i solen :)





Vi har även bytat till sittdelen och julia äskar att kunna sitta upp o titta runt på allt omkring :)




Andra nyheter :  Julia har börjat dra / åla sig framåt :)




Kommentarer
Postat av: sandra

hej hej.

var har du köpt det skalet/skyddet till din iPhone? Jag ångrar så att jag inte köpte något nu när jag var i London och vet inte om jag vill beställa på tradera...

kram sandra

2010-06-01 @ 20:37:50
URL: http://mamaspratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0