Fredag

Hej Hallå i det ( inte ) blå..

det har inte varit så mkt text här sista tiden. men bilder e kul det också.. Julia har varit sjuk , tror det har gått över men samtidigt så är hon inte i en jobbig fas som jag bara längtar tills den e över..
Igår va inte bättre, fast att jag trodde det.. Hölt henne vaken till 21:40 o tänkte att nu så nu kommer hon inte vakna inom 1 timme, nu ska vi äntligen få sova utan timmar av skrik... NOT. 22:10 innan jag ens hinner somna så vaknar hon och sedan skriker hon som en galning tills jag äntligen får henne att somna 23:20. varje kväll har det varit så men då har hon somnat runt 8a o vaknar igen mellan halv 9 o 9 och sedan varit vaken till runt 1 så igår va det ändå tidigt! o varje kväll får jag panik o tänker att jag orkar inte detta mera. det gör så ont i en när hon bara skriker så utan annledning.. menmen nu hoppas vi att denna kvällen inte bli så ( som vi gjort alla andra kvällar hela denna veckan ) en dag slutar det nog..

Mamma & Pappa kom hit igår, så åkte vi runt lite o handla lite smått osådär och sedan följde jag med dom hem o åt middag o sen körde mamma mig hem igen.. Fick låna med mig deras kamera hem så nu ska det bli fina bilder :)

Här kommer några från gårdagen.





Idag händer det ingenting alls tror jag... mina planer sprack o så tänkte jag egentligen åka till kappahl för dom hade 25% på allt men jag orkar inte ta mig in till stan iheller... fast man borde kanske göra något... tråkigt att bara sitta o glo hemma hela dagen.. ah vi får se :)

trevlig fredag allesammans

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hehe tack du =)

Jag bor mitt inne i stan, vid triangeln. Här e toppen. Inte bott här så länge... Men jag trivs.

Så vad ska du hitta på med i helgen? =)

2010-05-14 @ 16:01:56
URL: http://calte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0