en två tre dagar minst..

Hej Hallå..

det har inte blivit så mkt text här på sista tiden, så tänkte ta o berätta vad som hänt dom senaste dagarna.

I lördags va en kompis här o hälsade på, vi tittade på film lagade middag och tittade på sommarkrysset ( ett måste då det va EMD som va programledare just det avsnittet )

I söndags så va jag & pappa o hämtade några möbler som vi hade i vår förrförra lägenhet. bokhylla/tvbänk och stort matbord med 6 stolar till. så nu e det lite mer möblerat + att jag har skåp att ställa in saker i osv.. När vi hämtat alla delarna ( allting va delat i delar ) så åkte vi hem till mamma som va i Vellinge med Julia. så åt vi middag o sen kom vi på att klockan inte va så mkt så vi åkte in till mig igen o satte ihopa bokhyllan som gick mkt lättare än vad vi trodde, det såg verkligen omöjligt ut när man stod o tittade på alla delarna.. men allting föll på plats efter hand :)

Igår måndag kom mamma hit, vi åkte o handlade och lite så sen fikade vi med bullar oså.. sen passade mamma Julia i någon timme medans jag fick sova lite, och någon timme senare kom Nicole & Nellie. vi grillade och hade super mysigt o sedan sov dom hos mig. 
Flyttade in Julias säng i sitt eget rum och där sov hon hela natten, lite tråkigt o kass att hon vaknade en gång i timmen :( fast börjar bli van, har typ varit så i 2 - 3 veckor nånting nu, hoppas varje kväll att denna natten ska bli bättre, men ja nån dag kommer det väl... trött är man iallafall!!

Idag vaknade vi runt halv 9. duschade o gjorde oss iordning o begav oss in till stan. gick o handlade frukt på möllan, det blev vattenmelon och massa goda jordgubbar ( som jag sitter o smaskar på nu medans julia sover.. för stunden iallafall ) Sedan gick vi till öppna förskolan och träffade dom andra mammorna. Och efteråt gick jag Nicole o Camilla till café 2000 o handlade sallad.. Satte oss i solen och bara njöt av det underbara vädret ! Sedan gick vi till hemmakväll o handlade godis, ja du läste rätt vi handlade godis.. Jag har gått ner mer i vikt o det skulle vi fira med godis.. men nu sitter jag här o får ångest bara av att tänka på godiset, jordgubbarna e ju så mkt godare ändå så dom äter vi med gott samvete :)


Så nu har ni fått lite att läsa. nu kommer några bilder oxå :)

 

glömde berätta juh..

 

nästa helg ska jag äntligen få sova ut! Mamma ska passa Julia :)

Och så har jag o Nicole bokat bio på fredagen, vi ska se Sex and the City och innan ska vi äta en good middag på elysee. Sen ska jag sova en hel underbar natt i min säng. Och på lördagen är det 26års fest för min fina vän Sofie! :) Jag längtar !!!


Kommentarer
Postat av: sofie

inte 25...i wish!

blir faktiskt 26 år! :D

2010-05-19 @ 08:43:15
URL: http://bolli.blogg.se/
Postat av: sofie

hihi! fast hade gärna blivit 25 igen...hade verkligen inte gjort nåååånting! ;)

2010-05-19 @ 10:00:05
URL: http://bolli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0