det är grönt

Hej hallå!

min födelsedag igår va bra! :) Dagen tillbringade jag o Julia med Stina & Maya i stan o öppna förskolan, träffade även min underbara vän Elin & hennes Vincent där. Denna gången va det jätte kul på ÖP o vi fick en hel del skratt faktiskt.. På vägen dit upptäkte vi att det faktiskt är grönt nästan överallt nu och det e ju bara så underbart speciellt när solen värmer också! Efter ÖP tog jag o Stina en liten sväng hit o dit o hon köpte dt nya chokladet med polka som vi bara va tvungna att smaka och ja, det va gott, riktigt gott !!  men en bit räckte för mig, sen blir det ångest! Tack för en mysig dag gumman!

 

jag åkte sedan hem till mamma o pappa i Vellinge. min faster & min kusin med familj är på besök uppe från Tierp. o dom har juh lilla Mio nu som är 2 månader yngre än Julia. o han e så söt så söt! önska att dom flyttar ner igen. men i sommar är det vi som ska åka upp o hälsa på dom. :)

 

 

Julia o hennes nästkusin Mio :)

 

väntar på att mamma o min faster ska komma hit, vi ska åka till ikea o inhandla lite saker till mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0