värre


..jag som tyckte att Julia inte sov så bra, trodde juh aldrig att det kunde bli värre. Men det kunde det tydligen.

Glömde säga igår att jag vägde Julia på ÖP, hon vägde 8300 !! min stora flicka.

Vaknade halv 10, och vi har hunnit med gröt till lillan, tvättning o påklädning och lite lek. Jag har ätit frukost o det är väl dax för mig att göra mig iorning med.

verkar va underbart väder idag. på flaggorna utanför mitt fönster ser det ut som att det inte blåser så mkt, men det vet man aldrig om det blåser från ett annat håll.. E det skönt så ska vi ta oss en promenad när våra bästa år är slut..

Kommentarer
Postat av: Nicole

Här är vädret inge vidare kul, inte nu längre iaf. :(

2010-03-17 @ 11:55:07
URL: http://livinginthepresent.blogg.se/
Postat av: therese

stora tjejen!!! =) Bara 2,8 kg från melvins vikt ;) hoppas allt e bra med er! Passa bodyn? Pus kram

2010-03-17 @ 16:49:11
URL: http://holmstrom86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0