uppdaterar !

hehe Malin tyckte att det va länge sedan jag uppdaterade så jag får lägga till med ett inlägg då.
Igår hade jag inte så mkt tid. Vi vaknade kvart i 9e, gick upp o gjorde oss iordning sedan begav vi oss till kyrkans ÖP i Bunekflo, jag o Nicole dådå.. Sedan handlade vi fika på vägen hem igen o sen tog vi det mest lugnt resten av dagen, gick o handlade mat igen lite senare så vi lagade bacon rullar o sedan tittade vi på tvn o sedan somnade våra bebisar så vi gick också o la oss. klockan 10. Andra dagen Julia somnar klockan 10, o jag e så grymt lycklig. det e så sjukt skönt!!

Idag va det super fint väder så när vi vaknat o gjort oss iorning så tog vi på oss o gick en promenad.. lite mer än en timme va vi borta.. mysigt :)


Hon e söt min prinsessa :)

 

Vi tog en tripp till Afrika så på en dag..

girafferna är väldigt långa.. shit!

Vi red på bebis elefanter

Och så noshörningen o hennes bebis..

Nellie vill också va med..

 

KulKul.. :)

 

Nu ska vi gå till gästis o äta gottgott :) Ha en najs fredag..


Kommentarer
Postat av: malin

oj oj...man vet att klimatet ändrats när det är snö i Afrika! haha.

2010-03-05 @ 17:06:37
URL: http://rosbergmalin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej, det gör jag inte.. Men på den bilden gör jag en konstig min, så jag är verkligen inte så smal som det ser ut på bilden.

Man kanske skulle göra de.. så man har gråtsällskap..

2010-03-06 @ 13:12:57
URL: http://alesig.blogg.se/
Postat av: malin

:) jaaa äntligen lite läsa :D Vad coolt med sådana djur. här har vi bara tre älgar i trä haha.. kram

2010-03-06 @ 22:02:32
URL: http://m4ll4n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0