Stolt mammsing


Igår funderade jag på varför Julia inte ens visar något intresse alls till att vända sig från rygg till mage. Hon har förr rullat från mage till rygg.. Men idag bara kom det från ingenstanns, hon bara snurra utan problem. häftigt! snacka om chockad när jag såg det, först reagerade jag inte men sen bara hallå du har juh vänt dig :D O så la jag tillbaka henne o hon bara snurra om o om igen.. hihi

Julia har varit på jätte bra humör idag. det e så skönt, o jag älskar att se henne glad. hihi det värmer i mamma hjärtat.

Min kära vän Sofie har varit här idag o umgåtts med oss lite. Hon hade med sig sin monsterkamera så det blir MÅNGA fina bilder på Julia. hoppas på att få dom snart :) Tack för en mysig dag vännen!

Julia ligger här i mitt knä o snackar för fullt, inga signaler på att hon ska somna, men det kan juh komma precis när som... hoppas på en bra natt!

nu kom en gäsp, alltid nått ! :p haha

nä det va allt.. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0