shit, jag e stolt !


Jag är stolt över mig själv, faktiskt. Det känns så bra..  Mer än 1 vecka utan onyttigheter nu och jag har dessutom skärpt mig med maten och äter regelbundet. Idag gjorde jag först iorgning Julia när vi vaknat hon fick sin gröt osådär sen satte jag igång med 20 min zumba och nu har jag precis varit ute på 1 timmes promenad. Det känns skönt, jag e så peppad nu ska dom dära kilona väck!!

annars händer det ingenting alls idag, lite tråkigt o segt.
Men ikväll är det favo tv programen så då blir det mys.

Imorgon ska vi till bvc o få 5månaders vaccinationen. hoppas hoppas att hon slipper febern denna gången. vi vill inte ha ännu en sjuk helg :(


Måste också säga att Huggies nr4 som jag köpte nu verkligen är sämst. kissar igenom o bajs kommer ut från sidorna.. verkligen super kass ! ..bara så ni vet :p

Kommentarer
Postat av: malin

Vad flitig du är! :) Har rätt att vara stolt. Måste tyvärr varna dig. På BVC sa dom när Ebba fick 5 månaders att dom blir oftast sämre av den än första. På Ebba stämde det. Men hoppas verkligen ni slipper det. Kram på er!

2010-03-18 @ 16:26:31
URL: http://rosbergmalin.blogg.se/
Postat av: sandra

duktiga du! idag hoppar jag nog över zumba ;)

tänk sån skillnad på barnens kiss o bajs- jag tycker huggies är bättre än både libero och pampers haha

2010-03-18 @ 20:22:55
URL: http://mamaspratt.blogg.se/
Postat av: Maria

Skippa vacciner så slipper du hantera feber! :D

2010-03-20 @ 19:22:34
URL: http://www.mary5on.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0