Sådär ja..

nu har jag äntligen lite tid över till bloggen.. Och här kommer lite bilder..




tyckte att det va JÄTTE skoj att vi åt på mc donkan både frukost och middag o vi handlade det på samma ställe också. uppe vid falkenberg..



Nellie blev 5 månader o det firade hon med sitt första besök på ge kås i ullared..



Yay, äntligen framme!



Den bästa av dom bästa Nicole ♥



Jag fick en egobild också bara för att visa att jag faktiskt va med..



såhär mkt plats blev det över... alltså inte mkt



Och här e några bilder på en liten del av det jag handlade..











sen va det inte så mkt mer som e roligt för er att glo på..

Så till något roligare..





Och dagen efter umgicks vid med Elin & Vincent på ikea..



Julia o Vincent blev blixtförälskade. titta varandra i ögonen o höll händerna hela tiden..



och detdära handlade vi på ikea..




Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Lily

så söta bebisar.. åh vad mycke fint du shoppat!:) Glad påsk på er.

2010-03-31 @ 18:09:10
URL: http://m4ll4n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0