min lilla busunge..





Idag har vi åkt hem. Nu har jag min egen dator så jag kan sitta hur ofta jag vill.. hehe
Jobbigt att va hemma, mest för att man e ensam och mest när man inte har något att göra.
Det är väldigt jobbigt just nu. undra hur länge man ska må såhär, det kan juh dröja år utan att man kommer över vissa saker.. det suger.

Har varit på bvc, dom hade ordnat föräldraträff där. Och imorgon ska jag sätta klockan så vi kan hänga med på promenaden kl 10. måste få tankarna på någon annat. Efter att jag varit där stötte jag på en tjej här i huset som fått barn. hon har också hund så jag o hon tog en tur med dom så dom fick busa av sig o vi pratade bebisar, det e alltid kul.

Nu sover lillan e stund o jag e sjukt hungrig. vet inte vad jag ska göra bara.. men det löser sig alltid.


Kommentarer
Postat av: malin

fina ni är! :) Du kommer nog klara det bättre än du tror. Imorgon kommer vi! wiiee

2010-03-23 @ 17:43:08
URL: http://rosbergmalin.blogg.se/
Postat av: sandra

en sån söt bild :)

klockren

kram

2010-03-23 @ 19:48:07
URL: http://mamaspratt.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Fin bild det var på dig. Du har inte förändrats ett dugg sen jag såg dig sist :D

2010-03-24 @ 15:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0