helgens shopping..


jag lovade bilder på vad jag handlade i helgen..
( bilderna är klickbara )




Skor från skopunkten kommer inte ihåg priset. Partyklänning från H&M 349kr . Kofta/bolero rea 50 spän! på cubus . tröjor från Cubus, dessa 3 + en till. 199kr styck . + ett rosa linne 99kr  . 3 svarta leggings för 198.

sedan blev det ett par byxor till Julia . en overall o "halsduk"

inte illa va? :)


Lagar mat till oss nu. För mig blir det lax potatis sås o broccoli och Julia ska få potatis o broccoli.
Just nu sover hon, vaknar till imellanåt men jag stoppar bara in nappen igen så somnar hon igen direkt..
Har fätt sädat o plockat undan lite här idag. Skönt, tycker om när det e städat.

efter maten blir det en promenad o ikväll e det mys i soffan framför tvn.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Yeey Snygga kläder och stövlarna var superfina! :D

2010-03-09 @ 17:44:40
URL: http://livinginthepresent.blogg.se/
Postat av: sandra

oj oj oj! skitsnygga stövlar! jag får väl ta en tur dit jag med- och en sån klänning skulle jag med vilja ha... jag kan inte bestämma mig vad jag vill ha på mig på frejas kalas... men det blir ju två kalas- så kanske måste handla nya kläder gånger 2?! hahah kram

2010-03-09 @ 20:02:17
URL: http://mamaspratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0