det räcker ändå inte..


Idag har jag ändå haft fullt upp hela dagen, men det går inte att komma undan tankarna ändå...

idag har jag först tagit en promenad till tandläkaren ( ca 25 min ) o sedan tillbaka igen. Hos tandl gick det bra faktiskt, inga hål. Sen när jag kom tillbaka stog Emilia o vänta på mig, vi tog en timmes promenad o våra hundar fick springa av sig riktigt ordentligt. Sen när vi va tillbaka kom Carro precis o mötte upp, Emilia åkte hem o Carro underhöll Julia medans jag fick en skön dusch, sedan begav vi oss till Burlöv center o efter det åkte vi till svågertorp o tog en pasta, gottit. sedan åkte vi vidare till mobilia. använde mina nya stövlar för första gången så nu efter 3 timmar i dom har jag ganska ont i fötterna..

imorgon måste jag verkligen tvätta!!
sen på kvällen kommer mamma o hämtar oss sen på fredag e det ullared :D wihooo



Kommentarer
Postat av: malin

vad du är på bulöv center ofta :P du får säga till någon gång när du ska hit så kan vi ses. :)

2010-03-24 @ 22:06:14
URL: http://rosbergmalin.blogg.se/
Postat av: sandra

åhh vad kul med ullared. jag skulle faktiskt vilja åka dit en gång till och titta på allt det som jag inte hann sist... vi hade en tid att passa...

men ha så kul där uppe :)

2010-03-25 @ 20:54:08
URL: http://mamaspratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0