Bra dag !


denna dagen har verkligen varit en bra dag. :) Vaknade som sakt vid halv 10. gjorde iordning Julia o sedan mig sen begav vi oss ut på 1½ timmes promenad. Tog en tur in på ica på vägen hem också, det middag till idag o imorgon. jag härmade min favo sallad på café 2000 :p hihi gott va det iallafall!! Väl hemma så började jag städa o diska oså. Julia somnade o sov en bra stund. O jag möblerade om som vanligt, men nu e det super nice, blev verkligen nöjd!  Sen när Julia vaknade så va det dax för en portion spaggetti o efter det gjorde jag min goda sallad.  Bara en liten stund efter det så tog vi en tur ner med Stina till affären, liten o liten det tog lite mer än 1 timme :p men det va jätte trevligt. Nu ska vi bara sitta o slappa i soffan o titta lite på tv. Måste verkligen säga att jag varit väldigt aktiv idag, jag kommer nog somna gott ikväll ( när jag väl får sova då ). Det e verkligen kul att ha o göra hela tiden då slipper man sitta ner o tänka en massa...


Bild från promenaden idag. tog strandpromenaden o inte upp till bron idag,
men man såg den rätt så bra ändå trotts det gråa vädret..



Hugo sprang in i en hage o badade i en pöl där.. :p




Min goda sallad :p




Hugo fick för något år sedan enaktivetetsboll av oss där man lägger o godis sen kan väl välja hur stort hålet ska va, så ramlar godiset ut när man vänder den rätt.. Hugo har ALDRIG rört den, alltid varit sjukt rädd för den. Men idag provade jag o han blev galen hehe..







Kommentarer
Postat av: Caroline

Hehe, tyckte hon om de?



Noah har börjat få ifrån 6 måander nu. Han smaka bara fåtal grönsakspurer, inte så förtjust i de, haha

2010-03-18 @ 08:57:57
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/
Postat av: malin

hhmm...carro har du lagt upp filmklippn på fb som att bara vänner får se dom ? det står nämligen bara objekt i inlägget...går inte att se nå ..

2010-03-18 @ 09:50:19
URL: http://rosbergmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0