besvikna..


Jag vet att jag lovade att jag skulle skriva om ullared, lägga ut massor med bilder osv. Men jag orkar verkligen inte nu. har haft fullt upp och jag e helt slut i huvudet.

Efter en jobbig natt, julia vaknade en gång i timmen så gick vi upp vid 10. tog allting rätt segt, packade o åkte hemåt, mamma följde med till bvc för 5 månaders vaccinationen, andra sprutan gjorde jätte jätte ont tyckte julia men hon va jätte duktig ändå.  Sedan körde mamma mig till ikea o tog med sig hugo med hem till dom igen så han slapp va ensam. Så träffade jag världens bästa Elin & Vincent där så tog vi en liten runda, jag åt köttbullar o elin fikade. sedan tog vi bussen hemåt igen. Sanna & Dick + bebisen :) kom o tittade på lägenheten, dom stannade i ett bra tag vi hade jätte mkt att prata om konstigt nog för att inte känna varandra, haha. men mkt trevliga människor. o dom ville jätte gärna ha min lägenhet o jag hoppas att dom flyttar hit så vi kan umgås :)

o nu så hade Julia fått feber hon va lite ledsen så hon fick alvedon o nu sover hon gått i sin säng. Så jag tänkte va jätte tråkig o lägga mig nu också..

Imorgon fyller min bror 21år. Först ska jag gå o prata med en kurator för första gången, lite spänt men oxå spännande o se vad hon har att säga. hoppas att hon kan hjälpa mig.. Sedan hoppas jag på att mamma vill köra en snabbis till mobilia *blink blink* o sen vet jag inte om jag skulle träffa hyresvärden kl 4 om vi hinner för vi ska till vellinge o "fira" chrille..

Nä det får bli bilder från ullared + en massa söta bilder på julia o vincent en annan dag när jag har mer tid och ork. dessutom ser här ut som ett stort bombnedslag så jag hade verkligen behövt städa!  nattinatti..

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jasså, jag har hört tvärtom. Men de är ifrån dag til dag oxå.

Vill oxå dit! Haha



Mycke nu inför flytten o så?

2010-03-30 @ 10:38:40
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/
Postat av: sandra

yes- cubus har oxå riktigt snygga kläder. synd bara att deras butiker finns på så få ställen :)

2010-03-30 @ 19:51:43
URL: http://mamaspratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0