Underbart!

Efter många om o med så släppte jag filmen igår och gick o la mig. Klockan va väl runt tolv när jag släkte lampan och jag blev helt chockad när jag vaknade av lillan och tittade på klockan, halv sex !! Hon hade sovit i 6 timmar i sträck!! wihooo . jag hoppas juh verkligen att det ska upprepas !! sedan åt hon och somnade om igen o så vaknade vi klockan nio igen.

sen va jag juh lite dum så trött som jag va då så kunde jag inte nöja mig med det och så somnade vi om ytterligare än gång och vaknade halv tolv.. jag undrar hur jag ska hinna duscha o sådär innan Daniella kommer o hämtar mig för att åka vidare hem till Sandra där vi ska ha "nyårsmys" med mammorna idag :)

nä nu får jag nog sätta fart om jag ska ha en chans att bli färdig.
Ses ikväll.. Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0