Underbar dag ♥

Oj vilken dag =) En jätte mysig och underbar dag.
Började bra och blev ännu bättre, nu ska den sluta bra oxå hoppas jag =P
Nicole kom hit lite tidigare än dom andra mammorna o hjälpte mig att förbereda allting, tack gumman ♥. Sedan kom mammorna o vi mötes upp där ute för att gå ett varv i den enorma kylan. Hann inte så långt innan en bebis blev kinkig o hungrig så jag följde snällt med hem till mig med två av mammorna o bebisarna som frös mest, dom andra gick en bit till =)
Sedan blev det fika med scones och varm oboy, verkade väldigt popis och jag var nöjd, jag tyckte att det var jätte mumsigt =)
vi var tillslut sex mammor o sex bebisar här hemma och det gick väldigt bra. vi sa det att folk tror nog att om man e så många bebisar så e det full koas, men vi har det faktiskt väldigt lugnt och mysigt och ofta så e våra små änglar goa o gada.
två mammor åkte hem lite över fem, o darya lämnade oss vid sex och Nicole & Danni har nästan precis åkt, vi fick lämne mat (istället för hämte mat så leverera dom dett till oss haha ). Så vi har haft en jätte lång och mysig dag. Julia har varit en underbar bebis idag :) älskar henne såå.. ♥

Vi bestämde även idag att jag o Danni ska följa med Nicole till ett sånt här ställe dom sminkar en och sedan tar fina bilder. Ska bli jätte kul att få bra bilder på mig och julia! har bara lite ångest över vad man ska ha på sig.. hmmm svårt!

Hoppar Julia sover många timmar inatt :) Hon somnade innan, men vaknade efter bara en stund.. störigt !! nä det va nog allt för idag..Puss & Kram


Julia ♥


Nellie & Julia ♥


Lily ♥


Nellie ♥


Mammorna ute på promenad Här e 6 av 7 då Nicole tar fotot.
Danni & Jag längst fram försöker leka roliga eller nått? haha


Kommentarer
Postat av: Viktkamp

låter som en mysig dag =) Fin dotter du har!

2010-01-08 @ 10:45:12
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: Jenny Andersson

Ni verkar ha haft det super mysigt =)

ÅÅH det e ju den Hello Kitty klänningen Julia fick av mig =) hihi så söt hon e i den ...Pussegurka !



Kram

2010-01-08 @ 11:21:26
URL: http://jennylovesyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0