tillbaka

Nu är Hugo hemma igen. T kom precis o lämnade honom.  Jag älskar honom och har saknat honom jätte mycket. men det är väldigt jobbigt att både ha en liten bebis och en hund när man är ensam.  Och i detta vädret är det inte alls roligt att dra ut med lillan sent på kvällen och tidigt på morgonen när han behöver gå ut o göra sina behov.  Och det är väldigt ofta svårt att få ihop så allting går ihop med lillans "schema" och hugos "schema".. Och sedan där imellan hinna med allting annat och mig själv.  Och jag tycker inte alls om att lämna honom hemma själv om man ska iväg och göra någonting..  Det tar i mig när han blir så ledsen och när man kommer hem så blir han helt galen.  .. men jag har inget val, jag vill inte va utan min lilla älsklings pojke, vi får kämpa o brukar klara det rätt så bra. o jag hoppas att det bara bli bättre. Hugo & Julia betyder allt för mig.

Kommentarer
Postat av: Darya

Du är så himla stark och bra som klarar det Carro!

2010-01-10 @ 00:12:45
URL: http://darya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0