stökigt

goddag.

idag har jag plockat undan lite här o där. behöver verkligen städa ordentligt här hemma, ser förjävligt ut o jag trivs verkligen inte i sån röra, vill ha städat o snyggt alltid. det är såklart omöjligt, tex så har jag ju ingen diskmaskin så det står ALLTID disk framme, antingen ren på diskbänken eller smutsig i diskhon. HATAR DET! desutom blir det sjukt grusigt på golven, hugo drar in rätt mkt skit.

ringde det företaget jag beställt en datorsladd till mig telefon ifrån,  iom att jag beställde den i måndas o den har fortf inte kommit, o dom hade fått tillbaka brevet!!! snacka om störigt, så nu får dom skicka om det idag så ja måndag borde det juh komma.. jag vill juh ha den NU!

fick äntligen tag på bvc idag. o hon skulle kolla upp det o fixa en tid till Julia. det e juh på tiden för hon e juh 1 vecka över 3 månader imorgon o hon har fortfarande inte fått 3 månaders vaccinationen. men snart så...

faktiskt skönt med en hemma dag idag. jag tycker inte om att va ensam, blir lätt mycke uttråkad men alla andra dagar har vi haft fullt upp så det e rätt skönt att få städa o fixa lite i lugn o ro..  dessutom är jag sjukt trött idag. julia somnade inte fråns kl 2 igår och sedan vaknade hon varannan timme tills jag gav upp vid 10.


Älsklingen i nya favoleksaken, gåstol   ( hemma hos emilia & fanny i måndags )




Julia & Lily småpratade lite igår =)


kommer inte på mer nu. dyker kanske upp mer ikväll! puss

Kommentarer
Postat av: malin

Ja killar alltså... :S Men finns väl säkert tjejer som är lika hemska..

Nåväl finns inte mycket man kan göra det är bara vara glad åt det man har, och hade jag inte träffat honom hade jag ju inte haft min lilla älskling. så nått gott kommer alltid ur det "onda" trots allt. :D



Tre månader, gud vad roligt. Jag längtar faktiskt lite till min lilla knopp blir det, så man kan busa lite med henne. Men ju äldre dem blir kommer man väl sakna just den här tiden då dem är små och man bara får rå om dem.



Bor du i skåne eller? Vart i skånne isf?

Kram

2010-01-21 @ 14:40:32
URL: http://m4ll4n.blogg.se/
Postat av: sam

kan du inte fixa en gåstol till mig oxå? verkar sjukt najs o bara chilla runt i en sån om dagarna.

2010-01-21 @ 19:24:48
URL: http://finest.se/samebo
Postat av: emilia

hon ser nöjd ut =)

2010-01-21 @ 21:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0