Söndag.

tråk tråk..   har inte så mkt att skriva idag.
har grymt ont i min axel idag. sovit konstigt antagligen. åka hem o sova i en skönt säng ikväll istället =)
Julia var helt täpt i näsan inatt, hon tyckte att det va väldigt svårt att andas o speciellt när hon skulle äta samtidigt. då blev det lite skrik.
hoppas att det inte blir värre. får ta mig till apoteket och köpa näsdroppar.

imorgon ska vi på nyårsmys hemma hos sandra. ska bli kul att träffa mammorna igen. nästan en månad sen nu. alla bebisarna har växt så mkt nu juh :)

uch.. tycker redan att mitt nyårslöfte e för jobbigt.. =S sluta äta godis på vardagar och det har inte ens varit en vardag ännu.. =S hur ska jag klara det ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0