Söndag

Känns som att denna dagen kommer bli den tråkigaste på länge.
Vädret suger, det är sjukt kallt ute så ut vill man verkligen inte gå..
Jag är grymt trött, det va inte den bästa natten direkt.
Känner mig väldigt nere idag. Det e såna här dagar man inte vill vakna upp eller bara dra täcker över huvudet o somna om igen.
Jag hade velat ha en riktig stereo med högtalare så man kan sätta på bra musik o skruva upp o bara tänka på musiken o få ut alla tankar som finns i huvudet nu.

men istället sitter jag här o väntar på att lillan ska vakna så ska jag mysa med henne o hoppas att dagen blir bättre.

Kommentarer
Postat av: malin

Ibland är det tur att man har dom små som får en att må mycket bättre. :)

2010-01-17 @ 15:21:24
URL: http://rosbergmalin.blogg.se/
Postat av: Kadri

Jobbigt om man inte kan sova bra. Hoppas dagen blev bättre

2010-01-17 @ 18:11:16
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0