snöstorm

alla skriver o pratar om denna snöstorm så jag måste juh också nämna den, så ni inte tror att jag missat det eller något sånt?! :p

tänkte att jag får uppdatera, en hel dag igår utan ett ända inlägg. det e för dåligt faktiskt!!

umgicks med min kära mamma hela dagen igår, vi körde hit o dit o ingentstanns, handlade lite mat osådär o sedan följde jag med henne hem o åt lite mat osådär o sen åkte vi till toppengallerian i höllviken o handlade lite kläder :) sedan körde hon mig hem på kvällen. julia hade knappt sovit någonting alls på hela dagen, bara några få korta stunder så hon va lite kinkig igår kväll så jag kunde inte göra så mkt då. tilslut somnade hon klockan 11a ( har aldrig hänt förr ) o jag hoppade isäng direkt för jag va jätte trött. sedan sov hos till halv 4, åt o somnade igen. vaknade vi 7 o va sedan vaken i en timme, då passade vi på att gå ut med hugo o lite så sen somna hon igen vid 8a o vaknade vid 11. så jag har faktiskt fått sova lite, jag känner mig utvilad faktiskt :)

nu e lillan trött igen, hon hänger här i sin bärsele o kämpar emot att sova, det e ju så skönt att sova, varför kämpa emot?

har hunnit städa lite, diskat plockat undan, tvättar för fullt och har lagt in kläder som torkat sen jag tvättade sist. dammsugat också!

jag sitter o e sjukt irriterad för att min jävla sladd till datorn aldrig kommer.. hur lång tid ska det egentligen ta??

o sen att det ska ta så jävla lång tid för dom på bvc att få julias papper så hon ska få sin 3månaders spruta nån jävla gång..  ( snart 2 veckor försent )

och sen dom jävla försäkringskassan att dom aldrig kan göra nånting rätt.. o sen kan dom aldrig höra av sig o reda ut det utan det ska ta sån jävla tid !!

ja nu fick jag det ur mig också.. va skönt!

lite senare kommer mina vänner hit på lite mys. trots vädret. det blir bebismys & mammamys o vi ska nog få till en middag också. :)

åh... jag som har så många bilder o videos på telefonen att visa för er... :(

Kommentarer
Postat av: malin

haha 5 jävla i detta inlägg ;)

2010-01-27 @ 16:15:12
URL: http://rosbergmalin.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ne de va ett rimligt pris. Vissa kostar ju galet mycket..



fkassan gör allt för att ställa till de.. =p

2010-01-27 @ 16:26:11
URL: http://attol.bloggplatsen.se/
Postat av: Lotta

Ja de va ett rimligt pris. vissa e ju galet dyra..



Fkassan gör allt för att krångla till de.. =p

2010-01-27 @ 16:27:06
URL: http://attol.bloggplatsen.se/
Postat av: Lotta

Dumma dator, de råka änna bli två.. hehe

2010-01-27 @ 16:33:11
URL: http://attol.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0