snögubbe

cha cha..

jag vet inte vad det e som gör att jag har börjar bli sjukt trött. Förr när jag inte fick sova så mkt så kände jag mig ändå pigg. men nu, när jag ändå får sova några timmar o sträck så e jag mycke tröttare!? konstigt..

Idag ska vi ut i snön, vi ska ta bussen en liten bit sen ska vi hoppa av o gå till mobilia, vi ska hem till Darya o jag orkar inte åka ända in till centralen o byta buss där. Hugo ska också följa med =)

gissar att jag kommer va helt slut när vi kommer hem igen nångång ikväll..

nä jag måste väl försöka göra mig iorning. ses



( Sandra om du läser detta, jag vill jätte gärna ha bilderna på Julia som vi tog hos Emilia )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0