sluta nu

jag undrar vad min lilla ängel e inne i för period. för jag tycker inte alls att det e kul längre.. igår va värre än dom andra dagarna. Hon va så arg i så många timmar. Hon brukar alltid somna när man lägger henne i vagnen o går ut, men hon skrek hela rundan med hugo och ända till klockan 1. Jag vill inte ha fler såna här kvällar nu, jag orkar fan inte det. Man vet juh inte vad man ska göra, ingenting hjälper. Man känner sig så maktlös. Stackars liten.

Idag ska jag iallafall försöka få henne att sova mer mitt på dagen så att hon inte e övertrött för jag tror det e därför hon varit så arg på kvällen men ändå kan hon inte somna. Får hålla tummarna att det hjälper så det inte blir fler jobbiga kvällar nu..



Jag har tagit o sorterad mina flyttkartonger som fyllde hela min klädkammare och tagit upp det jag ville ha uppe och sedan har jag satt ner kartongerna i mitt föråd istället. Behöver juh inte fylla den lilla platsen jag har med en massa kartonger, eller ? .. haha :p

Hittade dock massor av saker som jag "glömt bort" som jag nu vill ha uppe.. vetefan var jag ska göra av allt bara..


Kommentarer
Postat av: Em

Hur gammal är hon? Handlar det om någon period eller det att få tänder? Ofta så när man precis tänker "nu står jag inte ut längre" som kommer barnen in i en ny och annorlunda period så man överlever ändå.. :D Du är INTE ensam, men tyvärr är det inte så vanligt att man pratar om just såna känslor. Jag tror alla känner så ibland.

2010-01-12 @ 17:29:29
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0