Skit unge

Gutenmorgen.. eller nått =p

Min kräkbebis har förvandlats till en bajsunge.. Hon har bajsat massor TVÅ gånger i natt.. det e fan inte normalt =S vet inte vilket som e bäst egentligen.. E det så att man faktiskt måste ha något att hålla på med? vilket hade du valt ?

Lillan e alltid så glad på morgonen så jag la henne i sin säng o satte på sängmobilen så ligger hon o tittar o pratar med den en bra stund så jag har hunnit äta frukost och suttit här samtidigt, nu ska jag ta på mig o göra mig iorning.. Förbereda min scones så dom kan bakas sen när mammorna o jag varit ute på promenad.
Det verkar inte som det blåser så mkt idag, så det blir kanske att gå ut mot bron? Hade varit fint att ta foto där uppe med alla mammorna o barnvagnarna =) men vi får se sen hur det blir, kameran ska med iallafall!

Nä nu får jag sätta fart. Kommer in senare ikväll..
Ha en bra dag. Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: malin

Hoppas ni får kul idag :) Tänker på er. Kram

2010-01-07 @ 11:59:44
URL: http://rosbergmalin.blogg.se/
Postat av: Jenny Andersson

hihi... men vet du vad, jag e lite avis på dig !

Varför ?! jo för att du är så stark o modig ... och för du har en sån söt liten prinsessa =)



Hoppas ni får en underbar mammadag .

Kram

2010-01-07 @ 13:54:53
URL: http://jennylovesyou.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Tycker det är spännande att läsa din blogg :) Du verkar få det att fungera mycket bra :) Jag jobbar i Limhamn, får komma och hälsa på mig nån dag! Hoppas ni får en fin dag, du och mammorna. Kram Pernilla

2010-01-07 @ 14:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0