Sitta

Det har varit lite tyst här idag tycker jag.

Jag o Julia har varit med T idag. Vi har varit på apoteket o handlat medicin och lactulos mot julias mage, det kan kanske va det som spökar att hon har ont för att hon är rätt så hård i magen. Hoppas det hjälper iallafall.. Sedan åkte vi till Ikea för att kolla om dom fått in matstolen, och det hade dom =) wiiie.. Och Julia älskar att sitta i den! Vi träffade även på mina kära vänner Nicole Darya & Danni på barnavdelningen ( såklart ) Och sedan tog vi och åt köttbullar i resturangen. T gottade sig med prinsessbakelse också, fan vad jag är stark o står emot! haha.. Och sedan åkte vi o hämtade hugo o åkte hem till T och va inne o hälsade på julias farmor en stund också. Där dom åt ännu mer onyttigheter.. Och sedan när vi gick upp till T så ställde jag mig på vågen för att se hur resultatet ser ut.. o jag e lack asså, inte ett ända gram har jag gått ner ... =S blir man trött eller vad?? men hade jag ätit en massa onyttigheter så hade den juh säkert stått på plus istället så... kämpa vidare.

här kommer lite bilder.. alla är inte från idag men ändå =)


jag kan hålla i mina leksaker hihi



här sitter jag i matstolen i ikeas resturang. med mitt nya gosedjur framför mig =)



haha som hon tittar på sin leksak =)




dansar? haha





Nu har jag äntligen skickat iväg papprena till skatteverket, om julias namn.. det va juh inte en dag försent. det ska va inne innan 3 månader och det är på lördag! haha

nä nu ska hugo ut o kissa sen hoppas jag att jag får sova väldigt snart.
puss & kram

Kommentarer
Postat av: Jenny Andersson

Så duktig hon är lilla sessan =)

Det glädjer mig att du & T har börjat umgås lite, hoppas det blir bra också !



Kram

2010-01-14 @ 10:06:42
URL: http://jennylovesyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0