segt

HejHej..
nu är det söndag igen.
Mamma har haft Julia i natt igen så jag har sovit. idag e jag dock sjukt trött o seg. beror kanske på för många timmars sömn? eller vad vet jag..
Mamma e iallafall o jobbar o pappa åkte precis på bandy så vi hittar inte på så mkt, ska förbereda maten lite senare.
hade varit skönt att komma ut på lite luft också, men det ser så sjukt kallt ut. ska gå ut o se om där e några fåglar som vill ha lite mat. det gjorde så ont i magen häromdagen när mamma påminde mig att dom knappt hittar någon mat nu när allt är fruset, uch stackarna. så vi har handlat mat till dom nu.  det finns inget värre än att djur lider!


my baby.. :)


Kommentarer
Postat av: sandra

såå söt hon är :)



(är det annika som är i bakgrunden på fotot? hih är det det, så kan du få hälsa henne när du ser henne nästa gång, om du vill. jag ser henne aldrig nu mer)

2010-01-24 @ 22:01:14
URL: http://mamaspratt.blogg.se/
Postat av: malin

sååå söt hon är!

2010-01-25 @ 16:25:21
URL: http://m4ll4n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0