off

Har varit helt off här idag. Vaknade väldigt sent av att telefonen ringde. Klockan var 10:10 o Tina skrev i sms att hon skulle hämta mig o Julia halv 11 för att vi skulle va hos Danni kl 11. men det insåg jag ganska fort att jag aldrig skulle hinna så vi flyttade fram det till kl 11 istället :)

Ja så dagen har vi spenderat i mitt dröm hus, dvs Dannis hus. shit säger jag bara!  haft en mysig dag o fick god lunch. Julia fick bara ett utrbott när hon skulle äta o skrek en riktig lång stund, jobbigt :(  och sedan har hon kräkt riktigt mycke idag, + att hon bajsade ner hela sig o sina kläder.. mmm mys!  men ananrs gick det rätt bra.. en riktig kräkfest va det iallafall!  va hemma igen lite över 4a. Sen tog vi en liten tupplur på soffan och efter det fick hon ett utrott till.. vet inte vad det e för fel på henne ? hon vägrar ju att äta.. o det e INTE likt henne.


trodde att jag skulle få sladden till min dator idag, men icke så här e två bilder tagna från darya..


Lily & Julia



Julia la sig för att vila på Lily som tyckte att det va toppen skoj.



nä nu ska jag ta mig tid att äta något om lillan tillåter. im hungry!!

Kommentarer
Postat av: Darya

hihi, våra sötisar! :)

2010-01-25 @ 22:32:29
URL: http://darya.blogg.se/
Postat av: Lotta

Så söta :)

2010-01-26 @ 19:17:26
URL: http://attol.bloggplatsen.se/
Postat av: Lotta

Hm jag tror bilbarnstolen kostade 1700 :-



Du har inget kort på ert stora rum? :) hehe.. tycker det är så svårt och föreställa sig hur tapeterna ser ut på en hel vägg när man bara får se en liten bit..

2010-01-27 @ 08:37:19
URL: http://attol.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0