Nu va det juh lördag.

Tycker inte alls att det känns som det =S

Igår kom mamma o hämtade mig o Julia. Vi åkte o hämtade Nicole & Nellie o så åkte vi till lödde för att köpa detdära pulvret mot Julias kräkningar. Dom hade två burkar kvar när vi va där i tisdags och dom va slut över allt i hela skåne annars. Dom har juh slutat tillverka dom pga att folk inte vet att det existerar och därför köper inte så många det.. Men dom fanns inte kvar längre SUCK.. Men det finns ett annat medel som heter thick and easy. Där finns lite salter i det så hon på apoteket vågade inte säga om man får använda det till så små barn så jag tog och ringde Julias läkare och rådfrågade honom och han sa att det var okej att använda det. PHU! Tack o lov.. så då kan jag köpa det när denna burken är slut.. Det e juh så grymt skönt att slippa kräkningarna.



I lödde hittade jag två tröj/koftor till mig, 49kr styck. inte illa =)  Sedan blev det två bodys & två pyamasar till lillan och sedan fick hon en leksak som jag hoppas hon kommer tycka om snart..




Sedan gick vi in på maxi o handlade lite. ersättningen går juh åt som fan nu när hon bara får det. Så det e bara att köpa hem. Vi handlade även mat för kvällen. Nicole följde med oss hem sedan o sov över hos oss. Så vi hade myskväll med bebisarna. Vi lagade mat, kycklingfile pommes o sås. Sedan blev det gurk o morotsstavar med dippa till let´s dance & sedan tittade vi på twilight new moon ( andra gången för mig ) sedan gick vi o la oss, vi va  galet trötta.

Julia somnade klockan 1 o vaknade halv 7. somnade sedan 10 min senare efter mat o vaknade sedan halv 10 igen då gick vi upp o då va N&n redan vakna så det blev frukost med varm oboy o smörgåsar.

Nu har N&n åkt hem och jag håller på att tvätta och fixa undan här lite. Har tagit fram kläder som Julia ska ha på sig till morgondagens fotning. Lite svårare att välja kläder till mig för jag ser ut som en valross vad jag än tar på mig.. TRÅK!

Nä ska fortsätta fixa här lite innan lillan vaknar igen. Hörs senare. puss & kram

Kommentarer
Postat av: malin

hihi Learning Puppy fick Ebba av mig i julklapp. Den är fin!

2010-01-09 @ 15:47:05
URL: http://rosbergmalin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehehe, thick and easy är ju det vi har på jobbet! Coolt! Ammar du inte alls nu eller? Kram!!

2010-01-09 @ 16:18:20
Postat av: sandra

hej hej.

tror julia kommer tycka mycket om sin leksak. freja fick en í julklapp. hon trycker och har sig :) julia fattar kanske inte så mycket än- men snart, och musi och ramsor brukar ju alla barn tycka om :)



jättefina bilder på er!

kram sandra

2010-01-11 @ 21:50:52
URL: http://mamaspratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0