Nu e vi trötta..

det har varit en lång dag idag. dock en rolig sådan :)
tog bussen till Darya halv 1 o hoppade av en bra bit därifrån för att slippa åka in i stan o byta buss, så vi fick 30mins promenad. skönt väder faktiskt =) hugo följde också med ! det va en liten mini träff idag, Jag Darya & Danni. Vi spelade wii o hade mys med bebisarna. ( får nog bilder av darya imorgon, då lägger jag in dom )

på vägen hem från bussen mötte vi upp tessan & melvin så tog vi en liten tur i parken o snackade lite. men gud va kallt det blev o jag va grymt hungrig så vi gick hem efter ett tag.

jag har fått tillbaka min kräkbebis... =( SUCK !!  jag har juh inte saknat det om vi säger så!

har hållt på o klydda med att beställa dop kort, men pallar inte mer o tiden börjar bli knapp så jag skiter fan i det.. får ta en bild o skicka mms eller nått :p haha..

nä nu e julia rastlös så det blir inget mer skrivande idag.
puss


Kommentarer
Postat av: malin

Jag blev lämnad i vecka 16.. Men pappan till barnet bor i södraste skåne och jag här i lappland så det är 175 mil mellan oss. Jag bodde där nere med han tills jag blev lämnad, då bestämde jag mig för att flytta hem igen eftersom jag inte hade något annat än honom där. Och nu är det bara en massa jäkla tjaffs. Han har inte brytt sig under hela graviditeten och nu tror han att han ska få allt serverat på ett silverfat..



Hur var det för er då? Tyckte jag läste att det hände efteråt? kram

2010-01-20 @ 23:58:48
URL: http://m4ll4n.blogg.se/
Postat av: malin

jaså=) Hon är sex veckor idag. Men hon har gått upp mycket sen hon föddes :D Hur gammal är din lilla tös?

2010-01-20 @ 23:59:58
URL: http://m4ll4n.blogg.se/
Postat av: Darya

Det var jättemysigt idag :) Särskilt kul att titta på dig när du spelade wii! haha! skickar bilder imorrn, kram!

2010-01-21 @ 00:05:29
URL: http://darya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0