mys

Gårdagen blev mysig. Nicole & Nellie kom hem till oss. Vi åt godis & tittade på lets dance, men kvällen bestog ändå mest av mys med våra sötnosar. Sedan sov dom över hos oss så vi hade massa mys när vi vaknade också. Julia & nellie satt o pratade med varandra. eller Julia snackade mest o Nellie började gråta. haha. man kan undra vad julia sa till henne?? :)

Tack min älskade vän för att du finns, är så glad att jag har träffat dig. Att du orkar o står ut med mig.  vet inte vad jag hade gjort utan dig.

Idag kom mamma o pappa hit. Mamma dammsugade till mig medans julia sov o jag tog en skön dusch. Sedan åkte vi till ikea. Mamma ville också köpa en matstol till julia som hon kan sitta i hemma hos dom. Sedan köpte hon även leksaker som hon kan ha där hemma.. kanin, som hon tyckte mycke om köpte hon två så jag fick med mig hem :)



Sedan va det meningen att vi skulle luncha där men fyfan va mycke folk där va. Så vi gick in i shoppen o handlade massa onyttigt hem istället.  Sedan åkte vi hem till dom, handlade saker till tacos som jag lagade, det va jätte länge sedan jag åt det, sjukt gott.. Dessutom så drack jag en cider till maten, det va juh år o dar sedan man drack något med alkohol i, förra nyåret om jag ska va exakt!!

Nu är vi hemma igen. tänkte först sova hos dom men jag hade glömt julias medicin hemma så det får bli nästa helg istället :) då ska pappa bjuda på drinkar, mums!

Kommentarer
Postat av: Darya

haha kaninis!

2010-01-17 @ 01:05:06
URL: http://darya.blogg.se/
Postat av: malin

ohh hur var det att dricka alkohol då? :P

2010-01-17 @ 11:54:55
URL: http://rosbergmalin.blogg.se/
Postat av: malle

morbror kan det där med drinkar.... dom e super goda... längtar efter hans mojito :)

2010-01-17 @ 19:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0