Många timmar..

det blev en lång dag idag.. både jag & julia är trötta nu, fast julia e kinkig istället för sov trött..

det blev några bra bilder. men jag köpte inga. tyckte att det var väldigt saftigt att det kostade 600kr för en bild bara för att julia va med på bilden så räknades hon som en person och då va det dubbel kostnad..

tog nån bild med min telefon på deras dator så man kan se lite hur dom blev.. dock är bilderna grymt ljusa och det ser ut som att julia har rött hår, det har hon juh inte.. men iallafall såhär blev dom..









Kommentarer
Postat av: malin

Oj när jag tog på The Studio behövde inte jag betala extra för Ebba.

2010-01-11 @ 13:04:57
URL: http://rosbergmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0