Mammamys

Nu va vi hemkomna från mammaträffen igen. Vi gjorde hand och fotavtryck, ska bli spänande o se hur det blir när hon har gjort dom färdiga sen =) Alltid trevligt att träffa mammorna, man har hela tiden något att prata om..
På torsdag är det min tur att ha dom hemma hos mig. Hoppas vädret är fint så vi kan gå en promenad ner till afrika parken som några ville =)
Nu är man iallafall trött.. hur några timmar så kan göra en trött? haha.. dock är inte lillan trött för hon sov nästan hela tiden när vi va där.
Hoppas jag får tid att laga lite mat om en stund iallafall. det ska bli spagetti o köttfärsås, som vanligt. Fast det va dock jätte länge sedan jag åt det nu =) hihi.. det e juh både super gott och lätt att göra.

Morgonen gick jätte bra. Först åt hon frukost sen åt jag sedan la jag henne i babygymet utanför badrummet så gick jag in o duscha och hon va hur glad som hellst. Jag torkade mig i lugn o ro och sedan gjorde mig iordning. Efter det la jag henne hos mig i soffan så somnade hon och jag fick väcka henne för att klä på henne kläder när Daniella ringde o sa att hon va på väg hem till mig för att hämta oss. Hon e så duktig ibland min lilla flicka =)  ♥

Om lillan tillåter så ska jag titta på New Moon ikväll .. wiiie :)



ps: det kommer nog bilder från dagen lite senare, får vänta till folk har lagt in dom ds.

Kommentarer
Postat av: Jenny Andersson

låter som ni haft det super mysigt =)

2010-01-04 @ 20:31:37
URL: http://jennylovesyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0