Hemmameck..

Lillan har inte kräkt på hela dagen. Det är så sjukt skönt ! Dock så måste hon ha nylagad mat vid varje mål för att det ska hjälpa. men det e det juh värt. Hon är mycke gladare nu när hon inte behöver kräka varje minut.

Nu när hon inte kräker hela tiden så har hon börjar bajsa destu oftare, haha.. nu började hon precis trycka på igen, det e fjärde gången idag! o igår bajsade hon tre gånger.. Om ni ville veta asså :p haha

Mamma gjorde lite "hemmameck" med min gamla o deras gamla dammsugare så nu är det en dammsugare som fungerar finfint :) lite silvertejp på o allting e kanon!

Det e tur att mammorna kommer imorgon på promenad så jag kommer ut o får lite luft. haha det e juh illa nu när man inte har hugo så tycker man att det e för kallt o onödigt att gå ut o stannar hellre i soffan :p Idag har jag inte varit utanför dörren alls.. =S saknar faktiskt lite luft men nu e det inte så lönt att dra på sig kläder o gå ut, om inte allt för länge så hoppas jag att lillan somnar för natten !

Ville bara säga till er så ni vet hur duktig jag e.. idag e det tredje dagen utan någonting onyttigt! fyfan vad jag e bra, tycker ni inte =) haha .. detta trodde jag aldrig..

Nä nu tror jag att lillan har krystat färdigt för denna gången så nu e det dax o byta.. o sätta på pyamas samtidigt =)

Natti Natti   ..vi ses imorn


Kommentarer
Postat av: Darya

Natti :)

2010-01-06 @ 22:20:14
URL: http://darya.blogg.se/
Postat av: malin

Så flitigt...jag kan då inte sluta stoppa gott i mig...hehe

2010-01-07 @ 09:22:45
URL: http://rosbergmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0