hemma

Nu va jag & älsklingen hemma igen. Blandade känslor som vanligt.
Ska dock bli skönt att sova i en skön säng inatt =)

Just nu händer det saker utanför mitt fönster. Såg bara blåljusen innan o då blir man ju så nyfiken. hihi. Massor av tullfolk och poliser håller på, undra vad dom gör? Polishundar som springer runt o luktar. det e nog nån som smugglat nånting via bron och sedan sprungit från platsen eller nått.. Synd att man aldrig får reda på vad som hänt..

Lillan ligger o sover sidan om mig o soffan.. eller halvsover rättare sakt... hon vaknar typ hela tiden =(  hoppas vi får sova massor inatt..

Hugo är hemma hos sin pappa. har varit där sedan igår. vi saknar honom jätte mkt =(
men sålänge T är ledig så har hugo det bra hemma hos honom iom att han har lite mer tid åt honom än vad jag har. Men T börjar jobba på torsdag igen så innan dess kommer hugo hem igen =) wiiie

nä nu ska jag ställa mig o glo på poliserna igen o se vad dom håller på med.

Kommentarer
Postat av: Jenny Andersson

haha jag är oxå nyfiken nu ju =)



Tack för hjälpen söt Puss

2010-01-03 @ 21:13:08
URL: http://jennylovesyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0