hemma

Julia sover i sin bilstol här sidan om mig i soffan. Hon har precis haft sitt 3dje riktiga utrbrott för idag. det e fan inte kul. jag har aldrig sett henne såhär. nu och det i morse va inte så farligt men innan lite över 4a när hon skulle få mat så bara skrek o skrek o skrek hon, o så hölt hon på i en timme, tills jag satte henne i bilstolen o gav henne nappen o gungade henne till sömns. Nu gjorde jag det direkt, därför varade det inte så länge. jag förstår inte vad det är som händer med henne. Hon har sovit nästan hela dagen.. hon har ingen feber. men jag hoppas verkligen inte att hon har ont någonstanns.. hon kanske börjar bli sjuk.. jag vet inte, hoppas bara att det inte fortsätter! det gör så ont i mig....



uch denna helgen har jag verkligen syndat. med allt möjligt gott! nu sitter jag i soffan med en skål popcorn och en flaska vatten. det måste bli ett slut på allt onyttigt nu det kan inte fortsätta såhär..

Kommentarer
Postat av: sandra

hej hej.

det låter som en utvecklingsfas julia går igenom nu.

dom har extremt många sånna under första året...

det är pest och pina när man väl är där, men det går över, det blir bättre :)

inget kul att höra, men jag tror inte att julia lider av det, det är i mamma-hjärtat det känns.



sköt om er :)

kram

2010-01-24 @ 21:58:34
URL: http://mamaspratt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej.

Vill bara tipsa dig om en tävling som jag har på min blogg. Jag är 99% säker på att du inte vill missa den. Kika in och var med! ;)

http://blacksugar.blogg.se

2010-01-24 @ 23:01:56
Postat av: malin

Så har Ebba också varit någon gång. Det är så jobbigt när man inte förstår varför dom blir så ledsna. :( Hoppas det blir bättre snart. Kram

2010-01-25 @ 09:10:05
URL: http://rosbergmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0