Här & Där

Helloj

Igår tittade jag på new moon. såklart sjukt bra och man blir juh förälskad i edward igen. dock är den första filmen oslagbar.

Jag o Julia har varit ute på äventyr med mamma idag. Först blev det ikea för att lämna tillbaka lite saker, köpte lite nytt. En matta ( äntligen ) och en vas och skål till storarummet. Bajspåsar till hugo. Sedan åkte vi till babyland och stadium men hittade inget så vi åkte till lödde för att leta efter en ny vinterjacka till mig. Kan juh säga såhär mkt att vi är rätt sent ute, alla har slut på såna jackor jag vill ha. Men hittade en snygg på cubus för en skit bra peng dock svart vilket jag juh inte ville ha men absolut bättre än ingen jacka alls, så den blev det :) Hittade 4a line som jag behövde också + ett par leggings som va sjukt sköna! Handlade ett par till mamma också som hon fick i julklapp haha :) bättre sent än aldrig. Handlade även nässpray och alvedon till lillan, bra att ha hemma ifallatt.. Vi pratade även med personalen om detdära pulvret mot kräkningar och nu har vi äntligen fått rätt på hur man skulle göra.. O gissa vad?? Det hjälper verkligen.. det har nu gått 1 timme o 15 min sen julia åt och hon har inte kräkt ännu.. Hon har både rapat och hikat utan nånting kommit upp. snacka om att jag e överlycklig!!! I vanliga fall hade hon nog kräkt minst 10 gånger på denna tiden annars..

Stor tvättning idag. Mamma kom med en massa kläder som hon o moster hade köpt igår. Jätte fina kläder :)

Mamma kom med en bra idé angående mammaträffen vi ska hemma hos mig på torsdag. så jag ska bjuda på scones och varm oboy. det kan va gott när man varit ute i kylan på promenad :)


Lite bilder. men ni får ursäkta vissa bilder som verkligen suger!


Julias hand & fot avtryck . handen blev som den blev för hon tyckte att det var jätte roligt att dra med sig degen upp när jag tog bort handen.


Lillan igår när vi skulle iväg på mammaträff



en body mamma hade köpt :)


Tvätt i massor !!


mina leggings jag köpte idag


jackan.. varm o gosig :) kostade endast 400kr på cubus. vilket kap! =)


älskling :)



Jag måste juh bara säga att jag e väldigt stålt över mig själv. Igår var det måndag och jag åt inte nånting onyttigt alls, inte på hela dagen!! och änsålänge har denna dagen också gått väldigt bra.. hoppas det fortsätter såhär =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0