gudmor

varit dålig på detdära med uppdatering dom senaste dagarna.

känner mig både pressad o stressad med mycke o jag har jätte mkt att tänka på och imellanåt blir det bara för mkt, känner att jag ibland mår psykiskt dåligt av allting faktskt. Det finns så mkt jag måsta ta tag i, ringa hit o dit o gå hit o gå dit, men jag orkar inte ta tag i nånting.

Nu har iallafall mamma varit på VC här i bunkeflo för att få en läkartid till mig, dock va jag inte listad där så nu måste jag själv ta tag i o ringa o fixa med papper som ska lämnas in där.

Idag har vi varit med min mamma. Vi va i barnaffären där vi köpte vagnen o fick däcken pumpade så nu behöver jag inte gå runt med sumpade däck. Sedan åkte vi till apoteket för att köpa det andra pulvret o testa det iom att det andra e slut o säljs inte längre. ( än sålänge har hon kräkt 3 gånger, dock bara väldigt lite vid tex hicka osv ) hoppas verkligen att det fungerar lika bra som det andra !! Sedan åkte vi till biltema för att vi skulle köpa en barnpool, men dom hade juh såklart inga o dom kommer inte in från till sommaren, SUCK! så jag får väl leta vidare. Vem har utomhus pooler nu på vintern?

Sedan åkte vi hem o gjorde inte så mkt men tiden gick ändå o två timmar senare smsa mamma om att dom skulle till babyproffsen för att köpa resesäng till julia som hon kan sova i när vi e där, så jag följde med dom dit. Dom skulle även köpa gåstolen till Julia iom att hon verkligen älska Fannys när vi va där hemma igår. Men dom hade inga hemma =( så det får vänta tills den kommer in.

O nu har vi badat, o Julia blir alltid SKIT ARG när man tar upp henne frrån vattnet. Hon skriker i evighet o INGET hjälper ! men efter ett bra tag så somnar hon. Har renbäddat i henne säng också, så hon ska förhoppningsvis sova gott inatt! =)

Det e sjukt kallt ute nu, jag tycker om snö o så men jag börjar bli lite trött på det nu faktiskt. det hade varit sjukt skönt med VÅR!!


Här e en gammal bild på mig o min kusin, även Julias blivande gudmor =)



Kommentarer
Postat av: DONKEN

bor i värnamo, småland. vetefan varför det är så mycket snö i år, alla andra år detta decenniet har ju varit snölösa, hehe... det är mys, men ändå jobbigt att gå i. Jag tycker minsann att det ska bli vår. NU. :P pöss!

2010-01-19 @ 21:35:40
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: malin

Hej. vilken härlig blogg du har och söt liten dotter!=)



Såg att du också va ensamstående. går allt bra?

Läs gärna min blogg också..



användarnamn: mallan

lösen: polkagris2



kram på er

2010-01-19 @ 22:53:52
URL: http://m4ll4n.blogg.se/
Postat av: Darya

Söt du var på bilden! :) Ses imorrn, wee :)

2010-01-19 @ 23:17:36
URL: http://darya.blogg.se/
Postat av: therese

wiiie =) =) hihi.. e det nyår 07/08? =) kolla på Toy´s R Us efter pool. puss kram

2010-01-19 @ 23:40:17
URL: http://holmstrom86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0