Gråt färdig..

ojojojojojojojojoj..

såhär har julia aldrig varit förut. Jag har aldrig hört henne gråta och skrika så högt o så länge.  aldrig! det kvittade vad jag gjorde. undra vad det e med mitt lilla hjärta?

Jag fick panik ett tag. man vet fan inte vad man ska göra.

Från att vi kom hem lite i fem så har hon varit jätte kinkig. Hon somnade bara en liten stund innan när vi gick ut med hugo men sedan vaknade hon efter en liten stund när vi kom hem. Och efter hon fått mat innan idag va hon glad en liten stund men sen började det igen..

Jag tror att hon är riktigt över trött men såfort jag får henne att somna så vaknar hon igen efter någon minut.. och skriker som en galning.

Nu har jag äntligen *peppar peppar tar i trä* fått henne att somna..
Jag är galet trött & hungrig. nu blir det sängen o hoppas på att hon sover många många timmar och vaknar upp imorgon lika glad som hon brukar vara !!


Imorgon ska vi på mammaträff hemma hos Malin. Det ska bli mys =)


Natti

Kommentarer
Postat av: malin

Stackars Julia! Hoppas hon mår bättre. Ses snart :)

2010-01-11 @ 13:13:34
URL: http://rosbergmalin.blogg.se/
Postat av: Tess

hittade hit via familjeliv, en annan ensamstående mamma i djungeln. :)

Min dotter är dock tre nu, men har varit ensam med henne sedan allra första dagen.



Har din dotter blivit lite gladare nu?

Man känner sig så maktlös när de är sådär ledsna...

2010-01-11 @ 18:33:18
URL: http://leguide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0