galna hundar..

Sitter hemma hos mamma i soffan. har precis kommit hem från Felicias 20års kalas. Mamma idom e kvar men jag e lite små trött idag så jag gick hem så jag kan passa på o ta det lite lugn och vila huvudet medans julia sover.
Tror att någon idiot har smällt med nån smällare eller nånting när vi varit borta för hundarna e sjukt galna här hemma. Puckona väcker Julia hela tiden, dom skäller såfort nånting rör sig utanför.. Snart kommer jag inte få henne att somna igen.

fan vad jag saknar att festa. fast jag hade aldrig valt bort min älskling, aldrig en chans. Nu e man inte ens snygg.. Man va dock en gång i tiden en riktig pudding o partade alltid. Det va kul. nu e det andra tider och man får bara titta på. haha :p


Samantha & Jag sommaren 08


Kommentarer
Postat av: Jenny Andersson

Du får partya igen när julia är större, ngt år till så =)



2010-01-02 @ 20:36:34
URL: http://jennylovesyou.blogg.se/
Postat av: sam

äh du måste unna dig en partykväll då o då. Det är ju det mormor och morfar finns till för ;)



fin bild på oss förresten :D

2010-01-03 @ 19:21:30
URL: http://finest.se/samebo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0