fullt upp

Idag har vi haft o göra hela dagen, o det gillar vi!
Då slipper man tänka på allt man inte vill tänka på..

Dagen började med frukost o en dusch o sedan kom min mamma o mormor hit. Pratade lite o sådär. Ringde även kyrkan och nu är dopet bokat. =) O gudmor är också bokad =)

Hugo följde med mamma hem.

Sen kom Sandra o hämtade mig o Julia o vi begav oss hem till Emilia i tygelsjö för mammaträff, mysigt som alltid =)

Sedan när vi kom hem så kom mamma nästan direkt för att lämna hugo, så stannade hon en liten stund

Sedan gick vi ut på en liten promenad sen kom Tessan & Melvin hem till oss så har vi suttit o pratat en bra stund =)

så nu e jag trött hoppas den lilla bajsungen somnar lite tidigare idag.

orkar inte skriva mera eller formulera det på nått annat vis idag.  skriver nog mer imorgon.


Kommentarer
Postat av: Love Oliwers mamma

TACK :)

Kram Love

2010-01-19 @ 08:54:34
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: Love Oliwers mamma

Mmmm...jag vart lite orolig där men nej nu har jag mens så :) Du får testa dig annars om den inte kommer innom dagarna :) kram Love

2010-01-19 @ 11:11:07
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0