för en minut..

Hon började bli kinkig. men jag fick henne att somna. Åh så glad jag blev o tänkte att denna kvällen kommer bli bra. Jo visst, hur länge varade det ?? jag fattar inte vad det är för fel ??



Vi har haft en mysig kväll med T. Vi lagade mat gick en promenad o busade i snön och hade mys i soffan med varm oboy och vi har haft massor av mys med Julia.

Tänk om det alltid hade varit så bra.

Jag vill inte va ensam mera, jag vill va med dig o dela allting med Julia, både det jobbiga och allting roligt och alla hennes framsteg. Deta är inte roligt längre ( nä det har det aldrig varit iheller ) .. Det måste finnas en bra lösning som passar oss alla..

Kommentarer
Postat av: Lucia

SJukt söt flicka ni har där....Hoppas ni hittar tillbaks till varandra// Lucia

2010-01-13 @ 00:08:52
URL: http://prinsessbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0