en dag försent..

hade fullt upp igår så jag hann aldrig skriva någonting.

dagen började med att jag gick upp super tidigt för att va hos barnmorskan klockan 10. tog ca 40 min nånting. pratade om allt möjligt. det va så mkt jag tänkte prata med henne om men när man väl satt där så kom försvann tiden bara o jag tog inte upp nånting, borde verkligen skriva upp saker jag ska göra för annars händer det aldrig.

sedan åkte jag hem gick ut med hugo igen och gjorde mig iornig, tyckte att jag hade mycke tid till jag skulle iväg igen men tiden gick så fort så tillslut blev jag jätte stressad o nevös att jag inte skulle hinna med bussen. letade efter min plånbok som jag inte hittade o trodde att jag glömt den hos mamma ( vilken jag märkte idag att jag inte alls gjort utan tappat bort den ) sen tog jag bussen kvart över 12. mötte upp tina på bussen sen träffade vi Darya med familj & Nicole på öppna förskolan. jätte mysigt. en liten musik stund, med en massa låtar man inte hört förr.. så det blir absolut att gå dit igen!

sedan gick jag tina o nicole o skulle ta bussen, som aldrig ville dyka upp. vi stog där i evighet o frös häcken av oss.. så vi beslutade att gå till donken o ta lite att äta då vi va väldigt hungriga också. sedan tog vi o gick till gustav för att ta bussen där, iom att vi va 3 st med barnvagnar o dom bara tar emot 2 så fick tina ta 4an till bunkeflo o vi tog 5an.

väl hemma tog vi en promenad med hugo o sedan kom Darya också hem till mig så vi hade lite myskväll med lite robinson. Sedan sov nicole över hos oss..

Nu är vi i Vellinge, Julia har badat och ätit sin första smakportion idag..morot..  wiiiie :) o hon ÄLSKADE det! har video men den segar så den dyker nog upp imorgon istället.

här e en bild på stumpan från förra helgen i sina fina outfit :)




Kommentarer
Postat av: sandra

sicken sötnos :)

jag får göra likadant- för att komma ihåg vad man ska ta upp på bvc. jag har börjat sätta en lapp på bvc-boken där jag kan skriva upp saker jag kommer på tills nästa besök...

vad är det med småbarnsföräldrar och minnet!?

kram

2010-01-29 @ 23:32:20
URL: http://mamaspratt.blogg.se/
Postat av: Darya

åh vilken söt bild!! :)

2010-01-30 @ 23:22:50
URL: http://darya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0