Ibland kan det ta lite längre tid..

Jag började skriva detta inlägg tio över sex. kom inte så långt sedan blev lillan lite kinkig o ville sova. Vi la oss på soffan o hade det super mysigt, hon somnade och jag slumrade till en liten stund precis innan hon vaknade igen. Jag va sjukt trött, brukar inte kunna somna sådär mitt på dagen. Men det va bara att vakna o busa lite med lillan. O nu har hon somnat igen o ligger i sin säng så nu kan jag skriva färdigt här.

Idag har vi varit på cubus för att kolla om dom ville byta ut min jacka eller laga den men dom hade inga jackor kvar och dom kunde inte laga den iheller.. jävligt störigt när vintern är långt ifrån över!!

Hur kunde jag tro att lillan skulle sova så jag kunde skriva detta i lugn o ro.. hon vakna juh såklart igen, det va inte länge hon sov. Jag önska att hon kunde somna för natten tidigare än vad hon gör, hade varit skönt att slippa sitta uppe halva natten innan hon somnar.

Vi åkte även med mamma till willys för att stor handla, det behövdes. Så nu finns det lite mer i kylen skafferiet & frysen =) och det bästa av allt: ingenting onyttigt!!  duktigt va =P

Asså vafan Julia är fan inte mätt länge asså. ibland ( som nu ) går det knappt 2 timmar imellan måltiderna. vad ska man göra ?



Kommentarer
Postat av: Darya

matvrak!! haha julia alltså

2010-01-14 @ 23:26:18
URL: http://darya.blogg.se/
Postat av: malin

hehe ja Ebbas äter alltid så ofta. Väldigt sällan det går mer än 2 timmar.

2010-01-15 @ 07:32:09
URL: http://rosbergmalin.blogg.se/
Postat av: sam

de finns fler än en cubus.. och annars får du väl pengarna tillbaka?

2010-01-15 @ 12:33:37
URL: http://finest.se/samebo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0