deckat

Godmorgon.

Julia va lite grinig igår. Och dessutom kräkte hon som en gris, jag gjorde juh vatten och det pulvret och värmde det bara när hon skulle äta men tydligen så fungerar inte det utan det måste va nylagat varje gång. Drygt! men bättre än kräk. Det funkar juh när man e hemma men när man ska iväg vetefan hur man ska lösa det faktiskt..

Hon somnade iallafall kl 1 i natt och vaknade inte fråns kvart i 7. Åt mat & bajsade sen somnade hon igen o vaknade halv 11.. Bra jobbat snuttan =) mamma älskar när du sover! haha..

Började städa undan här lite iom att det kommer lite folk hit imorgon så vill man att det ska lite ordentligt ut haha =p Lillan brydde sig inte till en början men efter en liten stund va hon inte så road längre. Har bara dammsugning kvar nu, men precis när jag startade skitet så bara dog den =S  Jaha vad gör man nu då?

Mamma kommer hit snart, hon har handlat till mig så jag kan fixa lite att äta o dricka imorgon, hon skulle ta med sig en gammal dammsugare dom hade som inte har någon slang så jag håller tummarna att min slang passar på den, annars får jag lite smått panik. Här e sjukt grusigt!

För en stund sedan blev lillan jätte kinkig ingenting fungerade så provade jag att lägga henne i min säng och lägga snutten så som hon älskar. o hon deckade direkt! underbart =)

Kommentarer
Postat av: sandra

hej hej, nu har jag oxå hittat hit ;) inte för att jag är så duktig på att läsa bloggar, men det ska bli kul när jag kommer ihåg.



vad är det för pulver du blandar, och är det för att det inte är nyblandat som hon kräks? jag förberädde alltid till Freja och hade i kylen, även om det står att man inte ska...



(termos med varmt vatten är det bästa som fins att ha med! börjar svalna efter ca tre timmar, så man kan ju ha så pass varmt vatten man vill anpassat efter när dom små ska äta ;D)



Kram på er

Sandra

2010-01-06 @ 20:28:00
URL: http://mamaspratt.blogg.se/
Postat av: sandra

insåg nu vad det var för pulver du skrev om, när jag läste vidare, så strunta i vad jag skrev!hih jag lyckades inte få tag på ett när det väl behövdes :)

kram sandra

2010-01-06 @ 20:33:23
URL: http://mamaspratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0