tönt

skulle precis sätta mig ner o skriva ett inlägg men såklart vakna lillan i vagnen precis då.. som vanligt :)

har för en stund sedan varit o lämnat nicole o nellie vid bussen. dom har övernattat :) det blev mat o mys igår och idag har vi tränat på dansmattan.. wiie så kul! jag känner mig verkligen super peppad att gå ner i vikt nu.. så jag tänkte att from måndag så är det slut på onyttigheter igen och dansträning så ofta jag hinner, gärna varje dag!!

julia va lite klyddig med sömnen inatt.. så jag va lite trött imorse men nu känner det lite bättre. det va nog den extrema vinden där ute som piggade upp en. :p

jag o nicole har meckat ihop gardiner i mitt vardagsrum.. haha.. allt som behövdes va några skruvar som redan satt där och en sladd... ja gissa om det ser roligt ut men det täcker lite av det gigantiskt stora fönstret och tar bort lite av all insyn.. och jag har även skaffat mig jackhängare.. tack vare 2 skruvar... tänkt vad ett par skruvar kan göra.. man får ta vad man har .. hahaha !!! jaja bättre än inget..


Kommentarer
Postat av: Caroline

Usch ja, de var riktigt kallt!

Kom nästan precis hemifrån bvc och de var en riktigt uppfriskande promenad =)



hur har din dag varit?

2010-02-11 @ 15:35:26
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/
Postat av: therese

Absolut! Jag kommer blogga om hur det går...=)

Kul att du tittade in=)

2010-02-11 @ 16:41:19
URL: http://isabellnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0